loading...
پايگاه خبری مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه
Khadem 1 بازدید : 347 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

در تاریخ 92/02/06 نوجوانان دختر مجمع امام حسن مجتبی (ع) به اردوی یک روزه صوفی آباد اعزام شدند .

این افراد از فعالان کلاس قرآن که ویژه نوجوانان دختر ، هر پنج شنبه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود ، می باشند .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/11/08 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

با سلام من هم در اردو شرکت کردم خیلی خیلی خوش گذشت از اینکه مسعولین هیت ممنونم که به فکر ما هستند با تشکرشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/11/06 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

با سلام لطفا کلیپ جشن کوثر را قرار دهید خیلی دلم میخواد فیلم جشن رو ببینم مخصوصا سرود گروه کوثر رو منتظر هستم با تشکر از وبلاگ خوبتون واقعا ممنونمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حیدر در تاریخ 1392/02/19 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام وخسته نباشید
کلیپ فاطمیه عالی بود از سازنده کلیپ تشکر میکنم.خدا قوتشکلک

این نظر توسط سرباز سید علی در تاریخ 1392/02/07 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید خدمت همشهری عزیز
وبلاگ خوبی دارید و از اینکه فیلم مراسمهاتون رو گذاشتید در آپارات خیلی ممنونم
از وبلاگ من هم دیدن کنید و در صورت تمایل تبادل لینک کنیم منتظر شما هستم
پاسخ : با سلام
شما در وبلاگ ما لینک شدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم

    ذکر ایام هفته

    اطلاعیه ها
    اخرین نظرات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 344
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 447
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 2,009
  • بازدید کلی : 301,986
  • آخرین نظرات
  • [Comment_Title] - [Comment_Date]
    [Comment_Message]
  • ویدئو


    کلام معصوم
    سامانه پیامکی