loading...
پايگاه خبری مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/10/30 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

سلام خدا قوت اگه امکان داره فایل لایه باز این طرح تون را برام بفرستید.
برای بنر احتیاج دارم خیلی از تون ممنون میشم اگه جواب بدید
پاسخ : سلام این رو کاملش رو ندارم . اما اگه رنگیش رو میخواهید پیام بگزارید در خدمتون هستم میفرستم واستون

این نظر توسط بچه هیتی در تاریخ 1392/12/24 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

با سلام لطفا در شب های فاطمیه از آقای باقیان دعوت کنید مداحی ایشون عالیه ممنون میشم عکس و فیلم های سایت رو عوض کنید عکس های امسال رو بذارین منتظر جوابتوون هستم بازم ممنون درضمن از گروه سرود کوثر خواهران عکسی نمیبینم ممنون خدا قوت
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پیر غریب در تاریخ 1392/12/23 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

از ابوذر حمزه برای زحماتی که برای هیات می کشد تشکر می کنیم

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/12/17 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

سلام من مايلم که با سايت شما تبادل لينک داشته باشم و سايت شمارو توي سايت خودم تبليغ کنم . همون طور هم شما سايت منو توي سايت خودتون تبليغ کنين.
اگه مايليد پيام بدين (بهتره از طريق نظرات سايتم باشه)تا ارتباطمون با هم رو شروع کنيم.
آدرس سايتم:
www.pcschools.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم

    ذکر ایام هفته

    اطلاعیه ها
    اخرین نظرات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 344
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 651
  • بازدید سال : 1,891
  • بازدید کلی : 301,868
  • آخرین نظرات
  • [Comment_Title] - [Comment_Date]
    [Comment_Message]
  • ویدئو


    کلام معصوم
    سامانه پیامکی