loading...
پايگاه خبری مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه
Khadem 2 بازدید : 261 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (8)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بچه هیتی در تاریخ 1393/01/25 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

سلام عکس های آقای باقیان و کیکاووسی رو لطفا بزارید ممنون

این نظر توسط بچه هیتی در تاریخ 1392/12/11 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

سلام عکس های آقای باقیان دیده نشد لطفا پیگیری شود با تشکرشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام،اگر توجه کرده باشید گالری عکس و مجموعه های تصاویر هیئت خیلی زیاد است به همین دلیل زمان می برد تا عکسی را پیدا کرد.
ما به دنبال مراسم هایی هستیم که آقای باقیان در آن حضور و اجرا داشته اند
با تشکر از شما

این نظر توسط بچه هیتی در تاریخ 1392/12/05 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

ا سلام لطفا تصاویری از مداح هیت آقای باقیان بگذارید ممنون میشم مداحی ایشون عالیه لطفا عکس ها رو بذارین ممنون خدا قوت منتظر جوابتون هستم
پاسخ : سلام.در داخل آرشیو هیئت بگردیم
چشم عکس ایشان را هم می گذاریم.

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/11/18 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

یلم جشن رو بذارین ممنون میشم خیلی دلم میخواد ببینم منتظر جواتون هستم خدا قوتشکلک
پاسخ : با سلام
قسمتی را که میخواهید ببینید را بنویسید تا پیگری شود

این نظر توسط لیلا در تاریخ 1392/11/09 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

با سلام من تو مراسم هاتون شرکت نکردم لطفا عکس هارو عوض کنین و فیلم اون رو تو آپارات بذارین با تشکر خسته نباشیدشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/11/09 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

با سلام ممنون از اینکه عکس ها رو تو سایت قرار دادید لطفا ازتون خواهش میکنم فیلم جشن رو تو آپارات قرار بدید ممنون از شما منتظر پاسخ های شما هستم خدا قوت
پاسخ : کدوم قسمت از فیلم را برای شما بگذاریم؟؟

این نظر توسط بچه هیتی پرو پا قرص در تاریخ 1392/11/08 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

سلام خدا قوت سایت شما رو از همه ی سایت ها بیشتر دوست دارم مسجدتون هم دوست دارم از دست اندر کاران مسجد ممنونم اجرتون با آقا امام حسن بازم ممنونم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط 1 در تاریخ 1392/11/05 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

فقط یه سر به سایت مهدیه سرخه بزنید ببین سایت یعنی چی..........................
پاسخ : باتشکر از نظر شما
این هم آدرس سایتش
مهديه و سخنسراي امام زمان (ع) شهرستان سرخه
mahdiyehsorkheh.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم

    ذکر ایام هفته

    اطلاعیه ها
    اخرین نظرات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 344
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 652
  • بازدید سال : 1,892
  • بازدید کلی : 301,869
  • آخرین نظرات
  • [Comment_Title] - [Comment_Date]
    [Comment_Message]
  • ویدئو


    کلام معصوم
    سامانه پیامکی